I mi cekamo da SDP prodje fazu od 18 -godisnje kohabitacije i lagodnog zivota sa 5 % podrske i 50 % ucesca u vlasti, privilegijama i sinekurama koje vam je obilato davala do saradnje sa rusofilima i velikosrpskim kleronacionalistima koji bukvalno predstavljaju sve protiv onoga sto je vas program - nezavisnost i suverenost drzave, clanstvo u NATO i EU, gradjanska drzava, postovanje drzavnih simbola... Sta mislite sta bi se desilo kad bi DF bio vlast u Crnoj Gori - da li bi sproveo nesto od vaseg programa ?
Svoj izbor ste izvrsili i po mom ubjeđenju hitno zakupljujte napustene lokale zbog licne egzistencije.Srbijanska klijentela zeli nesto novo u gastro branši...
Predlažem Konjeviću da u Budvi i Kotoru, u kojima je opozicija osvojila vlast istog dana i u istim okolnostima kada je DPS, sa koalicionim partnerima, osvojila vlast na državnom nivou,
pokrene „pilot projekat“ u kojim bi aktuelne lokalne vlasti, demonstrirale kako treba prevazići nastalu političku krizu. Dakle, da pozovu DPS na dialog, da im omogući ulazak u lokalnu vlast i do izbora kontrolišu njeno funkcionisanje, da se stvore uslove da izbori budu fer i demokratski (da neće biti hapšenja i pokretanja krivičnih postupaka, da se garantuje da neko neće pokušati „lokalni udar“...) i nakon toga, sprovedu izbore. Ukoliko se ovaj projekat pokaže uspješnim, da ga DPS i opozicija primjene, na isti način, na državnom nivou.
Što reći u vezi stavova Konjevića.
Kontradiktorni do srži.
U suštini, on perfidno, i između redova, razvodnjava istragu o pokušaju terorizma i krvoprolića, kako bi zaštitio lidere partija koji su u tome učestvovali, a sada je sa njima u krvavoj koaliciji
Za njega je CG samo igračka u funkciji SDP i njenog lidera.
Dokle to ide, može se sagledati iz stava "o gašenju medija" tokom izbora.
Za njega su i Viber i What App. Ovo je za Riplija
Po toj logici, za Konjevića je udar na medije gašenje električih brojila, odnosno ukidanje struje tokom njihove zamjene.
Đoko Orlandić
PS
Konjević se ponaša kao da SDP nije držao funkciju ministra unutrašnjih poslova skoro dvije decenie, a on bio na čelu te institucije cijeli mandat.
Djoko O.ti dobro znas koliko se pita Ministar UP. Koliko se pitso Jusuf a koliko MICO.O. NISTA. Pa pocni od njih, a kasnije i o Konjevicu mozes. Ali ntez preskakanja molim.
Vukašine, izvini ali nijesam razumio što si želio da kažeš.
Ako si mislio da su se prihvatili funkcije i plate, a nijesu "smjeli da se miješaju u svoj posao", ne prigovaraj meni nego njima.
Pored toga, imaj u vidu da je SDP 20 punih godina upravljao sa MUP-om.
Pa što su ulazili u kolo, ako nijesu imali hrabrosti da "igraju".
Ti si samo komentarom potvrdio da sam bio u pravu, kada sam iznio mišljenje o ulozi Konjevića, dok SDP nije bio protiv CG, i sada kada mu je prioritet njeno rušenje. Ruski dolari su čudo. Naime, ako iko treba da zna o ulozi Rusije u planiranom teroizmu, to je Konjević. Ako ima i mao mozga. Vjerovatno ima, ali u svojoj mržnji prema Milu i CG po svaku cijenu želi da sačuva koalicione partnere- glavne organizatore terorizma.
Đoko
Vukašine, samo da dodam.
Po meni je najtragičnije što SDP i Konjević pokušavaju da dobiju glasove mojih Liberala,(od osnivanja sam, te i sada), a te glasove zloupotrebljavaju da prave kolaliciju sa onima koji su gori od učesnika tzv "Podgoričke skupštine".
Za ruske pare bi je ponovo ugasili kao 1918.
Đoko
Evo i ja da dodam kad me prozivaš. nemoj o liberalima i ko ih je prodao i za koje pare, to je što je nekadašnji govorio davno "passe". nemam ja ništa protiv što kritikuješ Konjeviča, naprotiv. mislim da bi bilo korektnije poći od ovih bližih teritorijalno i politički očito tebi, pa doći do Konjevića. A ima li institucija ili nema valjda vidiš, nijesi ni ćor ni gluv. A jesu li ovi trebali da glume kao da ih ima ili kao da su ministi ili pom. Ministra slažem se nisu da su imali onu stvar.
Vukašine, ti reče da sam ja tebe prozvao. Bilo je obratno. Ti mene.
Pažljivo čitam i ovaj tvoj drugi komentar.
I ovog puta ne shvatih "što je autor želio da kaže".
Skoro 40 godina mi je posdao da analiziram mnogo ozbiljnije stavove od tvojih. Ne shvatih što si želio da kažeš.
Budi precizniji.
Ako si iznio stav (u uvijenoj formi) prema mojem prezimenjaku, ponavljam da nemam veze sa tim. Međutim, moram ti priznati da su mi kao jednom od prvih pripadnika LSCG mnogo bliži SD, nego ovi smrdljivi ruski plaćenici iz SDP.
Naime, dobijaju glasove mojih partizamnskih predaka i meni bliskih ljudi iz LSCG, a sa najgorim četnicima koje plaća Kremlj rade na rušenju CG.
Đoko
PS
Ponavljam ti da sam ja izvorni Liberal, od osnivanja. te i sada. CG mi je svetinja.
Da li je i tebi?????
Konjeviceva umišljenost proizlazi iz oponašanja
svog umišljenog šefa Krivokapica.
Umišljeni ekspert Konjevic, bivši ministar unutrašnjih
poslova, pa zatim ministar finansija, sad drži slovo
"sto bi trebalo bit i kad bi trebalo bit".
Konjevicu uvati se nekoga posla koji eventualno
znas radit, ostavi se zamajavanja gradjana Crne
Gore.
Aleksa pravilo je sljedeće: Kada DF pokuša da izvrši državni udar i izgubi izbore, to je razlog za ponavljanje izbora. Ako bi DPS pokušao, na narednim izborima, da izvrši dražavni udar i izgubi izbore to ne bi bio razlog za ponavljanje izbora. Čista logika.
Hipoteticki receno i da bude ponovljenih izbora DPS ce ostvariti respektabilan rezultat sa koalicionim saveznicima a vi ostali
onda dzabe ste krecili...
sdPi sta ste radili 18 godina? jel moguce da narod odje slabo pamti? 18 godina su vam odgovarali rezultati,a sada vam ne odgovaraju O.o stvarno mislite da je narod toliko blesav? sram vas bilo....sdPI
Da pitamo SDP i Mr.Konjevic-a znaju li oni sta su Viber i What's Up,da su pored ostalog to mediji i za oglasavanje i znaju li da je na dan izbora "predizborna sutnja" i da nema oglasavanja,drugim rijecima htijeli su da zloupotrijebe ova dva medija oli oglasivaca da uhvate nesto u mutnom.Treba da se stide da na ovakav nacin zlupotrebljavaju crnogorsku javnost da sa mobilnih brojeva iz inostranstva uticu na crnogorske gradjane.Preuzeli su od DF-a mnogo toga negativnog,drugim rijecima sa kim si takav si!!!!!!!!!!!!
Mišu, izmislio si toplu vodu! Svi mi znamo šta su Viber i What's Up. Svi mi znamo, uzgred da kažem, i da se u našem bližem i daljem okruženju dešavaju izbori, slični našim (ili skoro identični). Sada ti, kokote, kaži dali se kod bilo koga od njih za vrijeme njihovih izbora desilo nasilje i siledžijsko (bez osnova i prihvatljivog razloga) blokiranje Viber-a.? Mislim da tako nešto nikome ni u primisli nikada nije bilo. Ako griješim ispravi me, evo unaprijed ti se izvinjavam.Smatraš li da je ovaj narod stado brava, da je narod podložan plitkoj sugestiji i da postoji d r ž a v n i razlog da se tako postupi - čak i kada bi i taj (hipotetički) uticaj nanio štetu jednoj političkoj grupaciji ( a druga se ovajdila). Nije, kokote, država partija - niti je partija država!
Konjević kaže da je ova sadašnja vlast neligitimna, jer je proistekla iz nelegitimne većine. Znaći li to da će donošenje odluke o pristupanju Crne Gore NATO-u biti neligitimno, bez obzira što će za nju glasati Ranko, Džavid, Draginja i Raško?
Jedino su novi izbori izlazak iz političke krize. SDP radi sve da napokon Crnu Goru izvede na pravi put prosperiteta. Dijalog je uvjek prioritet i jedno prava gradjanska opozicija može da napravi najbolji dogovor. Svaka čast SDP!
Jesu li to i Viber i What's Up odgovrni za fer izbore? Što je sljedeće? Mikrotalasne? Živo me interesuje kako su to Viber i What's Up uticali na regularnost i da li Konjević misli da je ok preko Vibera i What's Upa širiti prljavu propagandu iz inostranih centara? To što ne postoji praksa gašenja ta dva komunikaciona programa, to samo znači da se niko nije bavio onim čime se DF bavio. Mi smo u stanju da zagadimo i zloupotrijebimo sve. Zato se mora pribjegavati i takvim mjerama. Ostalo nije vrijedno komentara i poznate su, više puta prežvakane stvari od SDP-a
SDP jedini vodi zdravu i ispravnu politiku. Svaka čast za intervju Konjeviću i za jasne i utemeljene stavove. Apsulutno, izbore treba ponoviti u Budvi, Kotoru i nikšiću zajedno sa državnim...
Koji je razlog novih izbora? Sta je tacno bilo iregularno? Zasto javnost nije obavjestena. Zasto su OEBS, EU, ... u zabludi?
Da li je dokazan pokusaj terora razlog da se teroristi nagrade a potencijalne zrtve kazne novim izborima?
jeste li potpisali da cete priznati izbore jer ste participirali u pripremi ?
Trazili ste arbitrazu EU a onda ih ignorisali ?
Bio je Rašo uozbiljio i izoštrio lik u vlasi tolikih godina e sad lik deformiši za slatko-osmjehnog prodavača suvenira po CG primorju.Neuspijesli izvrsiti tu transvormaciju nema te nigdje.
Komentari: 34
20. 03. 2017 - 04:28
U CRNOJ GORI NIKAD NIJESU BILI SLOBODNI I FER IZBORI.20. 03. 2017 - 20:50
I mi cekamo da SDP prodje fazu od 18 -godisnje kohabitacije i lagodnog zivota sa 5 % podrske i 50 % ucesca u vlasti, privilegijama i sinekurama koje vam je obilato davala do saradnje sa rusofilima i velikosrpskim kleronacionalistima koji bukvalno predstavljaju sve protiv onoga sto je vas program - nezavisnost i suverenost drzave, clanstvo u NATO i EU, gradjanska drzava, postovanje drzavnih simbola... Sta mislite sta bi se desilo kad bi DF bio vlast u Crnoj Gori - da li bi sproveo nesto od vaseg programa ?23. 06. 2017 - 17:03
Pričaj i piši kako ti drago, nego mi žao Raška, načekaće se20. 03. 2017 - 06:37
Svoj izbor ste izvrsili i po mom ubjeđenju hitno zakupljujte napustene lokale zbog licne egzistencije.Srbijanska klijentela zeli nesto novo u gastro branši...20. 03. 2017 - 06:39
A kako ve nije sramota pominjati izbore kad ve je Dps sam pobijedio .20. 03. 2017 - 08:25
Predlažem Konjeviću da u Budvi i Kotoru, u kojima je opozicija osvojila vlast istog dana i u istim okolnostima kada je DPS, sa koalicionim partnerima, osvojila vlast na državnom nivou, pokrene „pilot projekat“ u kojim bi aktuelne lokalne vlasti, demonstrirale kako treba prevazići nastalu političku krizu. Dakle, da pozovu DPS na dialog, da im omogući ulazak u lokalnu vlast i do izbora kontrolišu njeno funkcionisanje, da se stvore uslove da izbori budu fer i demokratski (da neće biti hapšenja i pokretanja krivičnih postupaka, da se garantuje da neko neće pokušati „lokalni udar“...) i nakon toga, sprovedu izbore. Ukoliko se ovaj projekat pokaže uspješnim, da ga DPS i opozicija primjene, na isti način, na državnom nivou.20. 03. 2017 - 08:36
Što reći u vezi stavova Konjevića. Kontradiktorni do srži. U suštini, on perfidno, i između redova, razvodnjava istragu o pokušaju terorizma i krvoprolića, kako bi zaštitio lidere partija koji su u tome učestvovali, a sada je sa njima u krvavoj koaliciji Za njega je CG samo igračka u funkciji SDP i njenog lidera. Dokle to ide, može se sagledati iz stava "o gašenju medija" tokom izbora. Za njega su i Viber i What App. Ovo je za Riplija Po toj logici, za Konjevića je udar na medije gašenje električih brojila, odnosno ukidanje struje tokom njihove zamjene. Đoko Orlandić PS Konjević se ponaša kao da SDP nije držao funkciju ministra unutrašnjih poslova skoro dvije decenie, a on bio na čelu te institucije cijeli mandat.20. 03. 2017 - 14:04
Djoko O.ti dobro znas koliko se pita Ministar UP. Koliko se pitso Jusuf a koliko MICO.O. NISTA. Pa pocni od njih, a kasnije i o Konjevicu mozes. Ali ntez preskakanja molim.20. 03. 2017 - 16:03
Vukašine, izvini ali nijesam razumio što si želio da kažeš. Ako si mislio da su se prihvatili funkcije i plate, a nijesu "smjeli da se miješaju u svoj posao", ne prigovaraj meni nego njima. Pored toga, imaj u vidu da je SDP 20 punih godina upravljao sa MUP-om. Pa što su ulazili u kolo, ako nijesu imali hrabrosti da "igraju". Ti si samo komentarom potvrdio da sam bio u pravu, kada sam iznio mišljenje o ulozi Konjevića, dok SDP nije bio protiv CG, i sada kada mu je prioritet njeno rušenje. Ruski dolari su čudo. Naime, ako iko treba da zna o ulozi Rusije u planiranom teroizmu, to je Konjević. Ako ima i mao mozga. Vjerovatno ima, ali u svojoj mržnji prema Milu i CG po svaku cijenu želi da sačuva koalicione partnere- glavne organizatore terorizma. Đoko20. 03. 2017 - 16:09
Vukašine, samo da dodam. Po meni je najtragičnije što SDP i Konjević pokušavaju da dobiju glasove mojih Liberala,(od osnivanja sam, te i sada), a te glasove zloupotrebljavaju da prave kolaliciju sa onima koji su gori od učesnika tzv "Podgoričke skupštine". Za ruske pare bi je ponovo ugasili kao 1918. Đoko20. 03. 2017 - 18:05
Evo i ja da dodam kad me prozivaš. nemoj o liberalima i ko ih je prodao i za koje pare, to je što je nekadašnji govorio davno "passe". nemam ja ništa protiv što kritikuješ Konjeviča, naprotiv. mislim da bi bilo korektnije poći od ovih bližih teritorijalno i politički očito tebi, pa doći do Konjevića. A ima li institucija ili nema valjda vidiš, nijesi ni ćor ni gluv. A jesu li ovi trebali da glume kao da ih ima ili kao da su ministi ili pom. Ministra slažem se nisu da su imali onu stvar.20. 03. 2017 - 18:37
Vukašine, ti reče da sam ja tebe prozvao. Bilo je obratno. Ti mene. Pažljivo čitam i ovaj tvoj drugi komentar. I ovog puta ne shvatih "što je autor želio da kaže". Skoro 40 godina mi je posdao da analiziram mnogo ozbiljnije stavove od tvojih. Ne shvatih što si želio da kažeš. Budi precizniji. Ako si iznio stav (u uvijenoj formi) prema mojem prezimenjaku, ponavljam da nemam veze sa tim. Međutim, moram ti priznati da su mi kao jednom od prvih pripadnika LSCG mnogo bliži SD, nego ovi smrdljivi ruski plaćenici iz SDP. Naime, dobijaju glasove mojih partizamnskih predaka i meni bliskih ljudi iz LSCG, a sa najgorim četnicima koje plaća Kremlj rade na rušenju CG. Đoko PS Ponavljam ti da sam ja izvorni Liberal, od osnivanja. te i sada. CG mi je svetinja. Da li je i tebi?????20. 03. 2017 - 08:41
Konjeviceva umišljenost proizlazi iz oponašanja svog umišljenog šefa Krivokapica. Umišljeni ekspert Konjevic, bivši ministar unutrašnjih poslova, pa zatim ministar finansija, sad drži slovo "sto bi trebalo bit i kad bi trebalo bit". Konjevicu uvati se nekoga posla koji eventualno znas radit, ostavi se zamajavanja gradjana Crne Gore.20. 03. 2017 - 09:34
Konjeviću, kako DPS može grantovati da, na narednim izborima, DF neće opet pokušati državni udar? Može li SDP garantovati da niko neće to pokušati?20. 03. 2017 - 09:58
Aleksa pravilo je sljedeće: Kada DF pokuša da izvrši državni udar i izgubi izbore, to je razlog za ponavljanje izbora. Ako bi DPS pokušao, na narednim izborima, da izvrši dražavni udar i izgubi izbore to ne bi bio razlog za ponavljanje izbora. Čista logika.20. 03. 2017 - 10:25
Hipoteticki receno i da bude ponovljenih izbora DPS ce ostvariti respektabilan rezultat sa koalicionim saveznicima a vi ostali onda dzabe ste krecili...20. 03. 2017 - 10:46
Sdpi. Nijesi uoćio moju ironiju u logici opozicije.20. 03. 2017 - 10:16
Konjević "priželjkuje" izbore iako dobro zna da će biti samo redovni a daa bi na izborima izgubio i nestao sa političke scene.20. 03. 2017 - 10:18
sdPi sta ste radili 18 godina? jel moguce da narod odje slabo pamti? 18 godina su vam odgovarali rezultati,a sada vam ne odgovaraju O.o stvarno mislite da je narod toliko blesav? sram vas bilo....sdPI20. 03. 2017 - 10:52
Da pitamo SDP i Mr.Konjevic-a znaju li oni sta su Viber i What's Up,da su pored ostalog to mediji i za oglasavanje i znaju li da je na dan izbora "predizborna sutnja" i da nema oglasavanja,drugim rijecima htijeli su da zloupotrijebe ova dva medija oli oglasivaca da uhvate nesto u mutnom.Treba da se stide da na ovakav nacin zlupotrebljavaju crnogorsku javnost da sa mobilnih brojeva iz inostranstva uticu na crnogorske gradjane.Preuzeli su od DF-a mnogo toga negativnog,drugim rijecima sa kim si takav si!!!!!!!!!!!!20. 03. 2017 - 15:49
Mišu, izmislio si toplu vodu! Svi mi znamo šta su Viber i What's Up. Svi mi znamo, uzgred da kažem, i da se u našem bližem i daljem okruženju dešavaju izbori, slični našim (ili skoro identični). Sada ti, kokote, kaži dali se kod bilo koga od njih za vrijeme njihovih izbora desilo nasilje i siledžijsko (bez osnova i prihvatljivog razloga) blokiranje Viber-a.? Mislim da tako nešto nikome ni u primisli nikada nije bilo. Ako griješim ispravi me, evo unaprijed ti se izvinjavam.Smatraš li da je ovaj narod stado brava, da je narod podložan plitkoj sugestiji i da postoji d r ž a v n i razlog da se tako postupi - čak i kada bi i taj (hipotetički) uticaj nanio štetu jednoj političkoj grupaciji ( a druga se ovajdila). Nije, kokote, država partija - niti je partija država!20. 03. 2017 - 18:36
-5.SDP Inteligencijo GRRRRRRR!.No comments!!!!!!!20. 03. 2017 - 11:27
Konjević kaže da je ova sadašnja vlast neligitimna, jer je proistekla iz nelegitimne većine. Znaći li to da će donošenje odluke o pristupanju Crne Gore NATO-u biti neligitimno, bez obzira što će za nju glasati Ranko, Džavid, Draginja i Raško?20. 03. 2017 - 11:49
Jedino su novi izbori izlazak iz političke krize. SDP radi sve da napokon Crnu Goru izvede na pravi put prosperiteta. Dijalog je uvjek prioritet i jedno prava gradjanska opozicija može da napravi najbolji dogovor. Svaka čast SDP!20. 03. 2017 - 12:01
Podrška SDP-u, trenutno najozbiljnija i najodgovornija partija u Crnoj Gori. Ovo je pravi put, za dobro države...20. 03. 2017 - 12:26
Jesu li to i Viber i What's Up odgovrni za fer izbore? Što je sljedeće? Mikrotalasne? Živo me interesuje kako su to Viber i What's Up uticali na regularnost i da li Konjević misli da je ok preko Vibera i What's Upa širiti prljavu propagandu iz inostranih centara? To što ne postoji praksa gašenja ta dva komunikaciona programa, to samo znači da se niko nije bavio onim čime se DF bavio. Mi smo u stanju da zagadimo i zloupotrijebimo sve. Zato se mora pribjegavati i takvim mjerama. Ostalo nije vrijedno komentara i poznate su, više puta prežvakane stvari od SDP-a20. 03. 2017 - 12:29
SDP jedini vodi zdravu i ispravnu politiku. Svaka čast za intervju Konjeviću i za jasne i utemeljene stavove. Apsulutno, izbore treba ponoviti u Budvi, Kotoru i nikšiću zajedno sa državnim...20. 03. 2017 - 13:19
VOLKANO...Hahahah20. 03. 2017 - 14:12
Bravo Raško, prava priča o tome kako treba da se vodi politika.20. 03. 2017 - 14:45
kako vas je dps ovci Raško posložio.no ne umijete se vi zacrvenjet20. 03. 2017 - 15:54
Koji je razlog novih izbora? Sta je tacno bilo iregularno? Zasto javnost nije obavjestena. Zasto su OEBS, EU, ... u zabludi? Da li je dokazan pokusaj terora razlog da se teroristi nagrade a potencijalne zrtve kazne novim izborima? jeste li potpisali da cete priznati izbore jer ste participirali u pripremi ? Trazili ste arbitrazu EU a onda ih ignorisali ?20. 03. 2017 - 17:41
KONJEVICA SAM UVJEJ SHVATAO ZA VEOMA OZBILJNOG POLITICARA I COVJEKA,ALI NAZALOST ,STA MOZE LOSE DRUSTVO DA URADI OD COVJEKA.OSVESTI SE KONJEVICU.20. 03. 2017 - 18:27
Bio je Rašo uozbiljio i izoštrio lik u vlasi tolikih godina e sad lik deformiši za slatko-osmjehnog prodavača suvenira po CG primorju.Neuspijesli izvrsiti tu transvormaciju nema te nigdje.20. 03. 2017 - 22:14
Sdp.je.imao.sansu.sa.Dps.dovede.crnu.goru.do.clanstva u. nato. pakt. ali.predjose.na.strani.rusitelja.crne.gore.